Min dag!

HEJ SÖTISAR! Idag har jag gått på långprommis med mina urgulliga vänner (och resten av skolan), och det var bara sååååååååååååååååååå tråkigt :P Men hur som helst, efter promenaden så åkte vi alla till eriksdalsbadet och tog ett redigt dopp. Det fanns dock ett litet problem, jag hade glömt mina badbyxor, så jag var tvungen att låna ett par av stefan, men som ni kanske vet så är stefan sim-proffs och har vunnit guld i vm 7 gånger, och därför hade stefan jätte tajta badbyxor, så kallade speedos. Jag gillade dem inte först, men dem framhävde skönheten i min stjärt, så det gick lysande! Jag skulle lagt upp en bild åt er, men tyvärr så tog vi inga bilder. Dom som var med och badade var, jag (bäst-på-allt-jag-gör), stefan (bukkake), zacky (mytomanus pläpus), fredrik (tyrannen), simon (självsäkra gamern), linus (snyggve), philip (pärlan), alexandra (screemer), och amanda (power-puff pinglan), jätte trevligt sällskap, verkligen! Vi badade i 2-3 goda timmar! Efteråt så åkte vi alla hem till oss själva, själv så var jag jävligt trött och hittade nästan inte hem, men men jag kom hem iaf. Nu sitter jag och skypear med simon och zacky och diskuterar livet som svenska tonåringar. Men aja, ska nog spela lite hello kitty, pözz pözz mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0