skypar med prinskorvarna!

cha cha bloggen! ja vet att ja har varit lite otillgänglig bloggmässigt p.g.a att jag har liksom varit upptagen med att musta must ur göran perssons ut-och-in-vända anus, jag måste tillägga att de smakade lite jordgubbe! Men anyway, just nu sitter jag framför datan i mina nya ormskinsbyxor och inget annat, medans jag skypar med mina älsklingar, Simon, Jonte, Zachary, Freddie, Teddy, och sist men med störst snopp Amandan. Totte var inte närvarande.
Snart är det falun tiem. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Ska ladda med saftflasor och gelé-hjärtan, så jag har lite göttigötti!
Men aja, gotta get back to bussiness! Hejdå alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0